Några dagar ni missat!

Helgen har varit helt full smockad o om jag ska va ärlig så är jag glad att den är över så jag kan få jobba o längt efter en helg där jag inte tänker ha en ända sak planerad!

I onsdags va jag på stan med min mamma, sedan bjöd hon mig på middag i Lokal. really jummy jummy!
I torsdags va det stor handling av mat, sedan lagade jag taco-paj halva kvällen
På fredagen slutade jag jobba kvar i fem, men i smyg hade jag bakat foccaciabröd under dagen ( på arbetstid såklart :) ), tog bussen till södra station, kånkade på en gigantisk plåt me brödet på...hämta ut christians present på Live It, halv sprang hem. Sedan hade jag två timmar på mig innan gästerna skulle komma. Duscha, locka håret, sminka mig, få på kläder, göra guacamole, skära upp bröd, göra sallad och ställa fram allt snyggt. Dessutom fusk städa de sista grejerna...o jag hann!

Vart jätte lyckat, men jag glömde helt bort att ta bilder. Ska se om jag hittar klänningen jag hade på mig på Hm´s sida...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0