Jag skulle vilja va en sån som somnar på vägen ner i kudden!

Igår (söndag) va jag duktig som fan o knalla upp kl nie bara för att jag skulle kunna somna på kvällen. Tror ni jag kunde det då? NIX! Jag låg vaken framåt tre, fast jag stängt av tvn redan vid tolv (har fått för mig att det är den som stör mig, men inte då!). Jag va klarvaken! Låg och fundera på massa saker, som tex va tråkigt jag skulle ha det på pedagogmötet idag, de skulle va bra om jag gick till jobbet fast jag börjar 7.00, vilken tid bör jag vara på arlanda på torsdag? Incheckningen öppnar kl 5.00 men halv sex blir nog bra, vilket taxi ska jag beställa tro? är taxi transfer billigast till arlanda? eller e det typ samma lika?

Ja...kul natt va? Sen låg jag o räknade...det fungerade inte! Sen tänkte jag på färgen svart, svart svart svart svart svart...det hjälpte inte heller...prövade även me vitt...försökte se människor framför mig som låg o sov...det blev jag absolut inte tröttare av! Snarare rädd!
Vad brukar du göra när du inte kan sova?

Också va det bara att kliva upp kvart i sex...allt annat än pigg! Men dagen fungerade någorlunda iaf. Nu har jag fixat nageltid kl 17, så jag ska rusa dit nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0