Shopping med rasmus

Rasmus ringde idag och va desperat, han behövde nya skor! Eftersom han vet att jag är välbekant med den känslan så va det mig han ringde och bönade och bad att jag skulle ha tid att hjälpa han ;) OFC! haha

Han hämtade upp mig vid jobbet och vi åkte till sickla och hitta et par snygga kängor till han på scorette. Där råka jag hitta en väska ;) Den hade nog blivit ledsen och gråtit hela natten ensam i butiken om jag inte köpt den! Tror ni inte det? haha

Blev lite andra grejer också, mest till han! Han köpte ett par likadana vantar till mig som han köpte till sig själv så jag inte ska frysa om händerna på jobbet, gulligt :)
Köpte Bingos bok också, jag har varit nyfiken på den sedan den kom ut...va har den mannen att berätta som han inte redan kommit ut med? Ja, det får man se...haha

Kommentarer
Postat av: emlan

naw va söta vantar. Men köpte han likadana....?! Ganska tjejiga!

2010-10-27 @ 16:06:19
URL: http://baraemlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0