för/nack-delar med hösten...

Den här veckan har jag verkligen känt mig trött, antar att det är hösten som spelar ut sin rätt!

I helgen ska jag åka till landet och plocka undan sommar/ute-möbler, lägga på plåtar på poolen och lite annat. Såklart hoppas jag på fint väder så jag kan ta en tur i skogen och hitta massa svamp. Är typ ingen annan jag känner som plockar svamp? Fast de flesta gillar att äta det...konstigt! Att gå i skogen är avkopplande, bra motion, mysigt + att det är kul att komma hem med massa god svamp :) En utmaning, man vet aldrig om man hittar något nytt ställe eller om något rikspucko har gått på ens säkra ställen o snott hela skiten!

Hade lönesamtal här om dagen...oroad mig som bara den, vet inte varför? Varför ska man alltid oroa sig i onödan? Det gick bra och det va inga konstigheter.
Nu börjar nästa grej, föräldramöte! BLÄ Jag hatar att stå där och snacka framför massa människor! Att prata inför barnen är inga problem, men alla deras päron samtidigt...blä...o efter varje gång så e det samma sak, jag vill göra om det igen nästa dag för då vet jag hur jag ska göra för att få till det på ett bra sätt! Men när man bara behöver göra det 2 gånger om året max, så hinner man ju helt o hållet komma ur kängorna o hur man ska lägga upp/framföra det man vill få sagt på bästa sätt...prestationsångest? Nja...en aning...ganska nyttigt enligt mig!

Äh, skiten e på tisdag, och självklart kommer det gå galant! Sluta oroa dig amsi...genast! haha

Är det bara jag som pratar med mig själv? Man får ju bäst svart då! Har DU inte fattat det!?

Nu är det iaf höst så det bara skriker om ett!

Dagens middag...pizza! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0