Berns på juldagen

Igår vankades det utgång. Anders & Co drog till Lemon...det rösta vi (vi-jag, emelie o christian) nej till. Men vi viste att rasmus skulle till Berns, så vi drog dit. Tirre mötte upp oss utanför...kön va seg o vi va nära att dra någon annanstans... Jag försökte lura i alla att jag hade hört att det va as bra drag på Partisia, många nappa på förslaget. Sen kom emelie med den brilljanta frågon VEM det va som va där som jag hade hört att det va bra ifrån...o jag va tvungen att erkänna att det va min låtsaskompis olleberta som tyckte det...haha
Vi kom hur som haver fram ganska bra i kön, 250 kr för inträde, HORIBELT! :) Christian hade glömt sitt leg, jag trodde vi skulle bli tvugna att vända på klacken. Men det va lugnt, vakten konstatera att christian va en gubbe, och nykter dessutom. så vi gick raka vägen in. När det va dags att betala det skyhöga inträdet så va dom så upptagna att ta betalt av alla andra så Christian den fulingen smet undan det!! FY VA ORÄTTVIST! haha

Där inne va det lika kass musik som det va när jag och emelie va där för två hundra år sedan o skulle spana in Dj Spekeasy o kom fram till att killen spela jazz... Varför ska vissa stället försöka vara "annorlunda" genom att spla huxflux musik som inte går att dansa till? Vi hitta ett LITE bättre dansgolv på nedervåningen...vi drack, va dansa(fast det va prutt musik), skratta, nåra hångla...inga namn nämns... Jag drack öl!!! haha

Helt plötsligt hade Christian hämtat sin jacka, han tyckte alla skulle gå då...MORR...så vi gick motsträvigt o lydde han... Att hitta en taxi va rena mardrömmen...blev efter bra mycke om o men tunnenbanan hem.... Som som en gris o drömmde om hallongråttor! Tror Laila´s A piece of cake gör mig galen! haha


_____________________________________
Bilder fr denna kvällen kan finnas i christians
mobil, kommer i sånna fall senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0