Det här fick jag i julklapp!!!

Ohhh jag fick så mycke fina julklappar, och jag är super nöjd med alla!!!
Det lönar sig att äta mycket pepparkakor...haha


En hel del av alla fina saker jag fick (vissa av dom e inte BARA min måste jag tillägga, jag och Christian några saker tillsammans.).

En tröja fr esprit, hanky panky trosor, hello kitty klocka, pengar, kokbok-a piece of cake med söta Leila, en brödrost i samma modell som vår kaffebryggare, dvd filmer, handväska, trisslotter, ljusstakar, smink, presentkort på mitt nya nagelställe, presentkort på åhlens m.m.

 
"Lite" dvd filmer, och äntligen min Hello Kitty klocka ;)


Erkänn att du e lite avis på min väska?



Imorgon ska vi till min pappa på Dalarö och fira jul!
MERA JULKLAPPAR MOAHAHHAHHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0