En härlig dag i vinter kylan!

Dagen började med att jag möte upp Anders och Rasmus på ett café vid hornstull. Tog en latte och jag kom fram till att det nog va första gången jag träffa Rasmus utan att alkohol va inkluderat ;) Efter detta gick vi och gjorde ett försök till att bli nyårs snygga, vi sola me andra ord! Jag testa ett sånt där solarium man står i, vilked medförda att jag stog o dansa i det i 15 minuter! As kul, men speciellt brun vart jag inte av det tycker jag, iaf inte så mycke som jag hoppats. Rasmus tippsar om "fusk-kräm" till nästa gång...
Efter detta vart det en lång promenad i det vackra väderet, över västerbron o sedan hem till Rasmus på lilla essingen. Spana in hans lägenhet som står under renovering...va väldigt fint, o kommer med all sanorlikhet bli ännu snyggare! Sedan tog vi en prommis med två uuuuubesöta chiahuahuaer (fick tyvärr inte fota dom pga av oklara omständigheter). Sedan tänkte Rasmus köra hem mig, men jag envisades med att hänga med dom mera. Så då åkte jag med o kolla att allt stog bra till med Rasmus båt på djurgården, han hade glömt ta ut gpsén hoppas den e ok ändå... Sedan fick jag efter åter igen mycke tjat hänga med in i "grabb-båt-boden"...där va det en salig röra men tårna fick tina! Snacka om att elda för mössen...

Gud va kallt det va idag, jag som hade hoppats på att vi skulle slippa vinterklimatet i år...fick som tur va skjuss ända till dörren!

Vi har idag kommit fram till att nästa års uppdrag blir att bli smalare o rikare! 09 i året det händer!

Nu e jag inne i värmen o ska slänga i mig en sista skinkmacka, sen e jag nog less pp det!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Grabb boden är bara för oss som är tuffa riktiga män, dvs typ jag, anders, christian, dvs inte du, emelie<3 eller tirre..

2009-01-02 @ 19:46:22
Postat av: amsibamsi

Hörrö du du, jag får alltid vara me dom stora pojkarna o leka! Annars blir jag ledsen i ögat...



Sen emelie & tirre e ju en annan sak, men JAG är o förblir alltid med på ett hörn, eller två ;)

2009-01-02 @ 20:14:05
URL: http://amsibamsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0