En skön lördag...

Idag är det lördag, så otroligt skönt! Christian jobbar idag, och jag vaknade inte förens efter tolv... Haft en riktigt slapp dag, bara legat på soffan. Kände att jag behövde göra lite nytta iaf så jag gick o sola :) Alltid lika skönt. Och om en vecka exakt så flyttar vi, och då kan man j inte se ut som ett spöke! haha

Mamma åkte till Thailand i veckan (efter drygt ett dygns förseningar så kom hon äntligen iväg), så jag va hos mormor igår. Mötte upp henne fr dialysen och hade med mig lite mat och annat. När mamma är borta är det jag som får stå för mediceneringen, men det är inga problem! Bara roligt att kunna hjälpa till.


Ikväll är vi bjudna på middag hos Christians mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0