Håll glöden i liv!

Blir inte mycket till bloggande just nu. Mer nästa vecka hoppas jag på när flytten är avklarad...

Klart är

¤ Ska till mormor direkt efter jobbet imorgon. Handla till henne och dela ut mediciner
¤ Hämtning av nycklar till nya lägenheten på fredag morgon
¤ Fredag eftermiddag - Fylla nya kylen med mat o dryck till alla som bär duktigt ;) (bäst att slänga in is också eftersom det vankas partaj!)
¤ Hämtning av flyttbil ca 09.00 på lördag morgon
¤ Flytt på lördag
¤ Beräknar att vara med första flyttlassen kl 11 på ringvägen
¤ Snöar det på lördag blir jag totaly crazy, får en hjärnblödning och lägger mig pp marken och tar en tupplur ända tills söndag...då vaknar jag och förväntar mig att alla andra hållt glöden uppe och fixat rubbet åt mig :)


Jag beklagar med andra ord den dåliga uppdateringen och lovar att gottgöra er så snart jag börjat andas ut och detta helvete är avklarat!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Se framåt.. det blir helt underbart när det är klart :-) kram

2008-12-10 @ 22:25:20
URL: http://ermikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0