I´M BACK!!!

Nu är jag tillbaka igen!

Jag bor numera på ringvägen och datorn började äntlugen fungera igen idag! Jätte mycke har hänt, tar jag allt på en gång blir det bara trist och lång draget och ni tappar direkt suget att läsa..haha... Blir istället mycke uppdateringar me inslag av vad som hänt, o det som kommer hända. Kommer säker glömma hälften som jag garva läppen år när det hände, men sånt e livet!

Allt är just nu helt upp o ner, vi har flyttkartonger precis överallt! Och jag skojar inte... Till på råga på allt har jag legat sjuk sön-tis...trodde först det va baksmälla, men jag hade banne mig feber! haha Man att ligga hemma o må piss i en lägenhet som är helt upp o ner, ingen telefon, ingen data, o en tv kanal...det är ingen höjadare. Så idag va jag tillbaka på jobbet igen!

Ska slänga in lite bilder fr i lördags/flyttdagen i nästa inlägg...

Lägenheten är hur som helst jätte fin, fast det är en del kaos just nu!


Kommentarer
Postat av: sandra

Välkommen tillbaka :-)

2008-12-17 @ 20:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0