Lördags kvällen

Efter shoppingen och maten åkte jag o emelie hem till mig, tirre skulle jobba.
Vi drack cider och jag började lite smått att slå in julklappar. Hade köpt massa coola inslagnings papper o snören på lagerahouse, så dom blev jätte fina! Emele gosa med Doris o hjälpte till att hålla fingret när jag behövde knyta.


svarta snören och silver snören på lila mönstrat papper blev jätte vackert!

Jag är lite trött på "traditionelt-julpapper" som kanske syns...
Det här va väl finare?

Emelie & Doris

Sedan åkte jag och christian hem till magnus och linda. Magnus hade köpt ett nytt spel till sitt xbox, guss it tror jag det hette... Va som fråge sport om filmer..tyvärr (kanske inte alls tyvärr, hur tänker jag nu? haha) va jag jätte dålig, och är inte alls speciellt kunnig om film...men jag kom iaf inte sist!

Vi hade jätte trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0