Rödbetssallad???

Idag mådde jag bättre, så ijag gick till jobbet. Inte ett dugg yr, men man känner ju av att man inte va helt hundra i helgen... 
                                                                                                 

När jag satt på bussen sa tar en kvinna upp en plast burk och en sked som hon började äta ur. Frukost tänkter jag, va hon nu har fyllt burken med...lite konstigt, men hon kanske har fil o fligor eller vad vet jag... Sedan ser jag att det är rödbetssallad!!! Fy attan, hur kan ma sitta och äta BARA röbetssallad?, till FRUKOST!? på BUSSEN????

Haha Smaken är som baken!
                                                                                               


Sandra fyllde år idag och hade med sig massa godis, och Helena bakade kokostoppar, sånt faller mig i smaken!

Kommentarer
Postat av: evelina

sv: den finns att köpa på asos.com och kostar ca 360 kr :)

jo jag läste det också, det är lite skumt det där faktiskt. man skämms ju för henne även om jag inte har en aning om vem människan e.

2008-12-01 @ 18:49:18
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0