STAKE!

Titta, nu är jul ljustakar på plats i fönstret iaf!



Man kan ju alltid försöka lura alla där utanför som ser dom, att vi inte lever i flyttkartong kaos! haha

Idag har jag julpysslat jätte mycke på jobbet. Placera mig i ateljén och dränkte borden i vackra papper, glitter i olika färger, tomteluvor, bomull mm...så nu kan jag nu ha som  hobby ända fram till julafton att peta bort alla klister rester som e på fingrarna! haha Blir så när man ska hjälpas åt med alla "kott-tomtar", änglar och julgranar...
Pysslandet fortsätter...


Tre arbetsdagar kvar...sen är jag ledig ända till 7/1- 09! haha 2009? ja tänka sig va, snart är det nytt år!

Klurar på att ha nyårs partaj, vi har en GRYM takterass att kolla på raketer ifrån, tror ni resten av huset har samma tanke? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0