stressa ut det sista ur 2008!

Nu känner jag mig aningen stressad...eftersom solningen inte gav något igår så måste jag snabbt ut o åtgärda min bränna! En blekfis i leopardklänning e inget att tittat på, det e ju typ det samma som en grå mus. Nä, tackar vet jag solbränna!

Efter det måste jag sätta mig o ringa runt o kolla hur många det e som kommer imorgon, o hur många det är som tänkte äta. Sen  får jag skala potatis resten av kvällen...

Michaela hade "klännings-ångest" igår o kom över igår för att spana in min, o visa upp en av dom hon kunde tänka sig att ha. Den va galet läcker ;) Att människan dessutom gått ner 13 kg sedan i sommras sticker bara lite i ögona på mig! MORR!!! haha...nä, e jätte glad för michaelas skull. Dessutom ska hon o jag bli "tränings-freakas" nästa år! Kort på friskis & tjockis, o magdans blir lösningen till att komma ner i bikinin beach09, o slippa bada i vassen...

Kommentarer
Postat av: Storebror

Jag skalade 5 kg

2009-01-03 @ 12:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0