TESTING MIDDAG!

Igår va jag på stan med emelie. Inhandla en hall lampa, nya dekorationskuddar till soffan och guld tallrikar till nyår!  Hemma sedan kom Marie förbi för att spana in lägenheten. På samma gång fick hon provsmaka nyårs maten som jag passa på att provgöra, o en flaska vin. Ungsbakad lax med pesto och pinjenötter, och potatissallad med det samma, det vart super gott! Efterssom Marie inte har möjlighet att komma på nyår så fick jag inflyttningspresenten igår. Marie den rackarn är ju självklart en flitig blogg läsare och hade finulat ut att jag älskar Leila och glass. Så jag fick en jätte fin slickepott o Ben & Jerry glass! Bra där Marie ;)

Ikväll kanske Michaela tittar över för att spana in min nyårsklänning, hon har själv just nu lite klännings-ångest, hoppas vi kan lösa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0