Julklapps tips, från mig till dig!

Just idag känner jag mig ännu snällare än vanligt och tänkte därför hjälpa er med något jag är riktigt grym på...om jag får säga det själv ;) haha

Har du problem att hitta den rätte julklappen till någon, eller kanske flera. Här följer mina tips. Hoppas jag med detta kan lugna ner eran julstress!


Mina julklappstips!
mp3 som du har satt in en riktigt bra ljudbok på, långkalsonger, strumpor, underställ, bok, tid hos naprapat/ massage, nattlinne, morgonrock, ett foto album fullt med minnen ni två har tillsammans, cd skiva, premunation på en tidning, hår/hudvårds produkter, leksaker, solkort, bio presentkort, parfym, smink, upplevelse (spana in en "bongo", finns att köpa på åhlens city), kläder, ljudböcker, choklad, presentkort, en dvd film du vet personen skulle gilla, blommgrupp... Sist men inte minst- trisslotter! as bra grej!!!

Bra sidor:
sexiga underkläder för henne, till den rosa prylgalna, till den som tycker om att unna sig lite hemma-spa...

En uppelvelse är årets julklapp, du har väl inte missat vad en
Bongo är? Enklaste sättet att ge bort en uppelvelse!

Har du dåligt me pengar? Satsa på en billig massage olja och gör själv ett klippkort för tie gånger. Känner du dig inte bara fattig utan lat dessutom så skriver du ett kort utgångsdatum på kortets baksida! hahaha


Hoppas något föll er i smaken!


Högst upp på min önskelista är fortfarande en rosa jetset klocka me hello kitty och en rosa dator! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Typiskt att jag såg din blogg nu. Du hade verkligen massa julklapps tips, men nu har jag redan köpt till nästan alla. :)

Men det var verkligen bra julklappstips.



Jag har köpt trosor, morgonrock, leksaker, parfym + smink. av det du gav som tips. :)



Plus, två öl glas(även två öl till de) Ljus, örhängen, hårsnoddar, ett fat med små fyrkantiga skålar som man kan ha vad som helst i, chips, jordnötter, gurka :)

Mjukis byxor, choklad. Hmm, kan inte komma på något mer jag har köpt?:P

2008-12-07 @ 20:58:28
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0