Dagens ros!

Hejsan. Kom nyss hem fr en lång dags arbete...

Började kl nie imorse, sen hade vi föräldramöte fram till kvart över åtta på kvällen... Anette va snäll och körde mig till stuvsta eftersom jag missade bussen. Kom hem prick klockan nie, lagom till CSI!

När jag kom hem, trött som få valde jag iaf att gå in och kolla bloggen och facebook. 7 Nya kommentare i bloggen va upppiggande, sen går jag in på facebook och ser att jag fått ett mail fr en klasskompis i gymnasiet. (Vi har inte haft någon kontakt sedan dess, men jag har henne på facebook såklart)

Mailet fr Sofia:

Hej Amsibamsi =)

Allt bra me dig??
Ville bara meddela att jag tycker det e jättekul att läsa din blogg.
Men de känns som att jag smygläser den eftersom jag inte skriver nåra kommentarer.... provade för övrigt lip injection på åhléns idag... OMG såg hur läpparna växte haha!

Ha de bra tjejen, å fortsätt skriva i bloggen!

Kram Sofia

Jag blev jätte glad! Att kommentare ska inte va något som ska kännas som ett tvång, det är helt klart frivilligt. Men såklart jag är nyfiken på vilka som läser och vad dom tycker ändå!

Dagens ros tillfaller Sofia lätt! Du gjorde min dag.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, de där gjorde min dag =)

2008-11-11 @ 19:34:14
Postat av: amsibamsi

:)

2008-11-11 @ 19:39:27
URL: http://amsibamsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0