Charlotte Perrelli kan ge någon lycka!

Det finns så galet mycke tävlingar på bloggar. Och såklart har jag varit med i masspr, men inte vinner jag nått för det! Aldrig, inte ens ett par använda kallsonger skulle jag vinna om jag så bad på mina bara knän! haha

MEN, Christians mamma (Lena) är trogen läsare av Charlotte Perrelli´s blogg (och min också såklart! haha) och hon hade för drygt en vecka sedan en tävling där tre personer kunnde vinna böcker som hon tyckte var jätte bra som hon fårr av sin mamma! Lena haka såklart på tävlingen och anmälde sig! Och gissa vad? Hon vinner!!! haha

Kolla va hon fick







Jag är absolut inget fan av Charlotte Perrelli, men det är klart det hade varit kul att vinna ändå!

Men stort grattis till Lena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0