Farsdag firande är tummen upp!

Idag är det farsdag!
Jag, Thomas (min storebror) och
Frida (lillasyster). Hade pratat ihop oss...
Min pappa har int i ryggen, detta är inget han pratar om, och sällan erkänner om det inte gör riktigt j-vla ont! Men min lillasyster som ser han varje dag har ögona med sig! Så vi bokade tid hos en naprapat till honom!

Desutom hade han ingen som hellst aning att vi skulle komma, gissa om han blev överaskad! Jätte kul, vi hade med oss tårta och blomma också!


Farsdag/Morsdag är två jätte viktiga dagar i min familj. Men vi firar också namnsdagar och allt annat som går att fira förstås!
Alla firar inte sånt...trist för dom!


Jag lovade igår att jag skulle visa kläderna jag köpte på Gina i fredags.


Där ser man en liten Doris knalla förbi ser jag nu...





Tur att jag är så extremt mogen och gullig jämt och ständigt hahha

Kommentarer
Postat av: Frida Js

haha, bra inlägg syster :) <3

2008-11-09 @ 17:53:25
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0