flytt-problem!

Var det någon som trodde min tisdag skulle bli bättre än min måndag? Jo jag, jag trodde faktiskt det! Men jag hade fel, tyvärr...

Vi flyttar om två veckor, och jag fick imorse reda på att det har blivt fel kakel i badrummet! fan...kan inte allt bara gå bra någongång?
Denna kakel ångest fanns inom mig hela dagen... Visst blir det säkert jätte fint ändå, blir ju standard! Men ja kände mig så överkörd! Inte ett ljud hade vi hört om att det va något problem med det kakel vi valt...

Hur gör man då?
Jag ringde pappa!!!
  haha

När jobb dagen va slut hade jag ett röstmeddelande av honom...på det får jag höra att dom ska ta ner det nysatta kaklet och sätta in det vi önskade! Men summan av kardemumman blir attt inflyttningsdatumet ser ut att bli fram flyttat en vecka(men inget e 100)...alltså är det till att boka om flyttbilen, ringa comhem o ändra flytt datum, ända dag till de man bett om hjälp, ändra datum på när vi kan som snabbast lämna vår befintliga lägenhet (för att hyra ut den så fort som möjligt om dom hittar någon som vill ha den)...

Jag försöker få det här att rinna av mina axlar nu, less på allt som har med flytt att göra...


Vi hade fotografering idag på jobbet, tror ni jag vart het? haha Jag tror inte så... Fick ett barn i knät iaf, då brukar det se lite bättre ut, skymmer ju magen :)

Hoppas på en toppendag imorgon, så jag kan skriva om något roligt. Mycke roligare för er att läsa det vet ja!



Nu tänker vi tillbaka på sommaren som va och njut av roliga varma minnen nu när man fryser om näsan ute!


Christian och jag på Allsång i sommras!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag förstår att du är sur. Jag menar. Varför litta på någon som inte kan håla? ; p

Haha

2008-11-19 @ 12:19:17
Postat av: sandra

Vad skönt att ni i alla fall får det kaklet som ni valt ut tillsammans =)

2008-11-19 @ 18:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0