Gårdagens SHOPPING!

Igår va jag i Skärholmen med Christian. Blev inte tok shopping, men jag hittade det jag behövde (ovanligt duktig shopping). Bra priser dessutom, ibland är jag bara för grym...hahha


Det första jag va på jakt efter va ett par varma vinterskor som jag inte halkar runt i för mycket... Testade en del kängor, men dom e så sablans tunga. Ett par klassiska snowjogging hade ju varit perfekt, men dom ja pröva va allt annat än sköna, dessutom såg mina fötter ut som båtar i dom!
Ett par Uggs hade jag också i tankarna. Dom är ju så förbaskat sköna. Men jag har haft det förut, och jag tycker det är dags för uggs att hamna för gott på utelistan! Trodde det va passé för dom förra året!



Det sluta med att jag föll för dessa. Sköna, söta, varma, inte halkiga
hoppas jag... Och billiga, 400kr (nedsatta fr 600), på Stadum.

Sedan hittade jag en jätte söt mössa. Jag är jätte dålig på att använda mössa, för jag ser ut som ett ollon i det!
Men jag hoppas jag kommer använda den här.


Mössa, Stadium 99kr




Nästa sak jag va på jakt efter var ett par svarta byxor... Där hade jag nästan lika mycke krav (om inte fler) som på skorna.
Svarta, tighta, billiga, inte visa för micke stjärtskåra när jag sitter på huk på jobbet.


NewYorker 249kr/299kr

Och tur i oturen hittade jag två par svarta byxor som hade allt jag ville ha! Desutom så fick jag på mig small av de ena paret, så det va ju ett måste att köpa fattar väl vem som hellst! haha
(snacka om felmärkning)


För en vecka sedan köpte jag som ni minns lite smink när jag va på stan ,med emelie. Alla grejerna va jätte bra. Men jag har fått lite frågor ang Lipplumper´n. Om den va bra...


Jajja mensan!
Jag tycker den va jätte bra. Kommer inte ihåg exakt va jag betala för den, men typ 250kr på åhléns.

(UPPDATERING: Men precis som emelie kommenterat nedan så ha hon för sig att den kostade 195kr)



Jätte kul att det har börjat droppa in mera kommentarer :)



Kommentarer
Postat av: xonx

sv: Tackar :)

Följ gärna min blogg via bloggkoll.se



Xonx

2008-11-02 @ 14:48:22
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jo precis så känner jag med! Att aborten är ett alternativ är väldigt viktigt!



Roligt med shopping!! :D

2008-11-02 @ 14:48:27
URL: http://kevlarsjal.webblogg.se/
Postat av: Malin

Haha, tack!! Jag lånade den av en kompis, men han hade köpte den på internet!! Finns tydligen en krokodildräkt oxå, haha!

2008-11-02 @ 16:20:16
URL: http://strandlund.blogg.se/
Postat av: Emelie

195 kr kostade den I think ; )

SWEET SHOES BTW

2008-11-02 @ 16:42:57
Postat av: amsibamsi

oki, ja uppdaterar info´n direkt!

Thank you dear ;)

2008-11-02 @ 16:53:32
URL: http://amsibamsi.blogg.se/
Postat av: elizabeth

Heeej! vet du vad, det var en tjej som fixade den åt mig. Ska ge dig hennes blogg eller mailadress.. ska se vilke jag har. har hört att den där lipplumber ska vara skit bra! puss puss

2008-11-02 @ 17:16:19
URL: http://straawberry.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0