Idag är det FREDAG!!!

ÄNTLIGEN!!!! Idag är det den dagen man väntat på hela veckan, fredag!

En kollega (inget namn nämnt) hade blivit lite orolig när hon läste min blogg igår... Men hon erkände, hon kände det samma! Vad ska man säga...hur man än vrider och vänder på saker och ting räcker man inte till!
Men idag är det fredag
, och på måndag (som jag absolut inte vill tänka på just nu), tar vi nya tag!

Prata med mamma idag, hon berättade att hon äntligen läst min blogg (det va på tiden)! haha
Imorgon hoppas jag kunna köpa lite julklappar...dags att ta tag i det där... Packa flyttkartonger är sjukt trist, och trot eller ej. Jag behöver nog ALLA mina grejer som inte är nedpackade ett bra tag till!

Det ser ut som vi kan få nycklarna till nya lägenheten sista fredagen i november iaf! Måste boka bil nu...

Ikväll ser jag fram emot mys, Idol, krabba & somna på soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0