Messet som fick denna dagen att gå lite kvickare

Så, vad ägnar sig en sötnos som mig åt en sån här super trist dag när man bara tittar i taket... Jo jag sms terrar alla i min vänskapskrets (om jag glömt någon skyller jag på yrrsel!) detta sms:

"  Julen närmar sig med hastiga steg, och DU va den långsamma av oss två till att skicka julhälsning så nu är du skyldig mig 6 julöl, en julkalender, en korg fylld med julgottis, en julnisse, en julgran, några julsånger, två kramar, ett påskägg (julen varar ju till påsk), ett flak påsköl, 400 kr, och en krog runda där du betalar allt. Ja det var nog det hela. just det, glöm att du får skicka tillbaka till mig, jag hann ju före dig! ;-)  "


moahahhaaa...alla som vart illa vid sig av det messet kan vända sig till Helana. Det va ju hon som började!!!

Kommentarer
Postat av: Göteborgsflikka (: <3

fraåga!



Det gjorde jag!

Mejla till Kaerin bara .) <3

2008-11-28 @ 18:46:22
URL: http://goteborgsflikka.webblogg.se/
Postat av: Ln

Tack för kommentaren i min blogg :) Härlig blogg du har!

2008-11-28 @ 19:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0