NU kommer ni säga...

NU kommer ni säga...fan va du e efter!!! haha

För gissa vad jag nyss gjorde? Tittat på Sex & the City the movie!!!

Jag vet att det va hundra år sedan den kom, men det har bara inte blivit av att jag sett den!



Nu lånade jag den av Linda. Emelie´s ord i telefonen innan jag klämmde på den va "ta fram näsdukar!"

Det behövde jag! Varje gång Carrie slog Big med brudbuketen, tänkte jag på varje gång det har skitit sig mellan dom! Fy va hemskt det va!

Men den va alldeles alldeles underbar....o brudklänningen va fucking j-vla perfect! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

FAN VA DU ÄR EFTER

men visst va den som mat Tina skulle ha sagt "jätteeebraaa" : ) tårarna kom av både glädje och sorg .

2008-11-13 @ 22:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0