Sånt här gör mig ledsen...

Ni som följt bloggen har läst att jag blev jätte ledsen när Alexander åkte ut ur Idol. Jag tyckte han va så himla bra, och hade en fantastisk utstrålning! Han pratade om att lägga ner musiken helt och hållet, att ge upp sina drömmar. Det va nog egentligen det som fick mig att stanna upp...

När jag för ca en månad sedan träffa på homom på stan blev jag alldeles salig och som en fnittrig tolv årig flicka! Han var så otroligt trevlig!



Men nu läser jag att "Idol-kocken" hånades för sin vikt i direktsänd radio! Av NRJ dessutom...

Aftonbladet skriver: Dom har gjort om  Micke Dubois låt "För fet för ett fuck", till låten "För fet för Idol". Låten presenterades som uppföljaren till Alexanders debutsingel...



Jag kan ofta ha ganska rå och skadeglad  humor, men sånt här får mig varken att skratta eller härskna till av illska. Jag blir ledsen...

Desutom så tycker jag att det är fräckta att göra om material som Micke Dubois har gjort, för jag tror knappast att han heller hade tyckt det var okej om han fortfarande va i livet...


Fan va lågt, jag mår illa...




Alexanders debut singel (inte speciellt bra låt, men han e iaf jätte bra!)


Kommentarer
Postat av: Markus

Jag mår illa när jag läser din blogg.



Lär dig stava, herregud människa. Du skrev att du blev som en tolvårig tjej, ja, du stavar iallafall som en.



Sen får du för fan skaffa dig lite självuppfattning och inse själv att han har problem med vikten, kanske därför han spelar in Du är vad du äter? Dessutom sa självaste Idoljuryn att han var fet, men det bryr du dig såklart inte om.



Trångsynta idiot.

2008-11-04 @ 22:13:44
Postat av: Fatima

men vad tänker människor med egentligen? lågt.

2008-11-05 @ 09:39:02
URL: http://ninablogg.blogg.se/
Postat av: amsibamsi

Att jag stavar som en kratta e ingen nyhet. Men tur i oturen är det helt frivilligt om man vill läsa eller ej, bra va?



Ska jag skaffa mig bättre sjävuppfattning? Och jag kommer i sådanna fall tycka att det är okej med mobbing???



Vad Alexander själv tycker om sin kropp är hans sak, ingen annan har rätt att kommentera det.

Punkt slut

2008-11-05 @ 18:18:01
URL: http://amsibamsi.blogg.se/
Postat av: findus

det är såna som du markus som får mig att må illa...

väx upp människa !!!!

det är aldrig roligt att håna och mobba någon annan...

skaffa dig ett liv markus istället för att klanka ner på andra...

2008-11-05 @ 19:18:22
Postat av: amsibamsi

tack

2008-11-05 @ 19:24:29
URL: http://amsibamsi.blogg.se/
Postat av: Anonym

att hon inte kan stava har jag aldrig lagt märke till. och det kan ju bero på att jag har ett liv så att jag inte orkar störa mig på såna daker

stackars människa som har så lite att sysselsätta sig med att man måste sitta och ägna sin tid åt att skriva en massa skit till andra

jag förstår inte ens vart "Markus" vill komma. skaffa dig en självinstikt själv så kanske du skulle kunna ägna dig åt dig själv istället för åt att klanka ner på andra som har lite hjärna och empati istället för att tycka att mobbing är okej. och om du mår illa av bloggen så läs inte ? miffo

2008-11-05 @ 21:44:47
Postat av: Emelie

OJ. självaste idoljuryn? ja dom är ju ganska övermänskliga så dom har ju rätt att kläcka ur sig va som helst. men inte vi andra ? ööö

2008-11-05 @ 21:46:52
Postat av: idjut

Markus, personangrepp är inte tillåtet bara för att man varit med i "du är vad du äter", sen att du klagar på stavning visar bara att du har lite att klaga om din lilla pajas..



om du nu har svårt o förstå vad hon skriver så läs inte..

2008-11-06 @ 11:59:04
Postat av: Kate

Haha!! Dedär lät precis som att Markus tycker allt som idoljuryn säger e sanningen å alla andra i världen ha fel. Vilket rikspucko. Men eg ska ja inte döma honom, han har bevisligen allvarliga störningar å de kan han inte rå för. Va tråkigt AmsiBamsi att du fick en sån i din blogg. Sen ang Alex så hoppas ja faktiskt att han vinner den stämningen, skulle vara ett framsteg för alla överviktiga där ute. =)

2008-11-06 @ 16:10:40
Postat av: amsibamsi

Att "markus" skrev som han gjorde rör mig inte i ryggen...alla har såklart rätt att ha sin åsikt...

Men vetskapen om att flera säkert tycker precis som han ("markus") gör mig äcklad! Jag tycker det är förj-vligt att folk inte kan känna empati för andra...

Jag är jätte glad för alla possitiva kommentarer jag fått, och alla som "står på min sida"!

2008-11-06 @ 16:40:02
URL: http://amsibamsi.blogg.se/
Postat av: markus mamma

cry :(

2008-11-06 @ 23:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0