toapapper? Melittafilter?

När jag skulle upp i morse märkte jag att det va lite toalettpapper kvar, Christian sa att han fixar det påvägen hem fr jobbet. Bra tänkte jag, o hade inte det i tankarna mer...

Men när jag kom hem idag märkte jag att jag hade problem... Christian va inte hemma än, o jag behövde toaletten, men det fanns inget papper!
Christian babbla i telefonen om hushållspapper(?), men jag har hört skräckhistorier om att det blir stopp då, och glöm att jag utmanar ödet! NÄ, skulle inte tro det! Jag håller mig, inga problem...jag kan hålla mig i flera dagar om det behövs, inte för att det är kul, men saken är den att jag KAN!

Så ringde min bror mig o vi småprata lite ang farsdag på söndag...efter en stund slänger jag ur mig mitt problem, och får då höra....

...att hans kompis (en kille), som bodde hemma hos en annan kompis(en kille till). Kompis nr ett hade skaffat tjej. Hon var hemma hos dom, va i börjat av förhållandet det här. Hon behöver iaf låna toalletten (fick aldrig reda på om det var "ettan" eller "tvåan" det gällde), och toalettpappret var slut! Kompis nr ett börjar leta i skåpen, och räcker efter mycket om och men över melittafilter till damen i fråga...

Så min bror kunnde inte se mitt problem!

(jag fortsatte hålla mig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0