Amelia-tant tidning!?

Idag va jag inte heller på bra humör...men nu skiter vi i det och tänker på roliga saker istället!

När jag va påväg hem fr jobbet så föll det gigatiska snöflingor! Ni vet sånna där som fastnar i ögonfransarnamascaran blir helt upplöst, var på "spindelben" uppenbaras!?
Jag slank in på mataffären här i Visätra (sunk butik nr1!), måste ha nått att äta och otroligt nog hade dom köttfärs, datumet va inte ens passerat (inget man kan räkna med här)!!!
När jag gick förbi tidningarna kände jag att jag bara måste ha en...något muntert att gott sig åt ikväll (e ju fotboll suck!), och jag stoppar snabbt ner en tidning i korgen, va massa julklappstips och annat juligt på framsidan som jag fastnade för, och det passade en sånn här snöig dag...men...när jag står och packar ner i kassen märker jag... Jag har tagit en AMELIA-tidning!!! Vafan, det är ju en tant-tidning! Hur kunde jag?, och jag tog den som att det var rutin! Ringde Emelie nästan på direkten och berätta om mitt amelia missöde, hon garva och trodde mig knappt...



När jag kom hem slet jag upp den, o låste in mig på toa! Och vet ni va, den va skit bra!!! hahah Kan ju ha att hela tidningen va proppad med jul-pynt, jul-klappar, jul-inredning...ja...ingen stickning om man säger så! Så det här numret va helt klart godkänt, men jag tror inte det är något för mig annars!

Kommentarer
Postat av: Marisel

taaack så mkt d värmer!du är välkommen att höra av dig när du vill..



vänligen /marisel

2008-11-20 @ 21:10:48
URL: http://mariselartistry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0