Lars är en riktig skitunge!

Kevin va helt klart bäst. Men Alice & Robyn E kom tätt efter.


Alltid lika missnöjda Lars Hånar inte bara tävlingen utan också de som kämpar. Jag har försökt förså mig på han, jag har verkligen det! Jag tyckte det va stark i veckan när han "pratade ut"  på sin blogg.

Men sedan har jag tänkt och funderat...

Han har själv beslutat sig att vara med i Idol. Och han är naiv och barnslig som ställer upp i Idol och kritiserar det kommersiella sedan. Det finns så många andra som skulle göra allt för att vara i hans skor just nu...otacksamma skitunge e allt jag har att säga... Så synd att han inte åkte, det är precis vad han vill ju!




Sepide åkte ut. Den här gången förtjänade hon att hänga löst tycker jag... Det va ett tråkigt framförande. Men det tycker jag att Robyn B´s framförande också va. Höll på att somna...o jag förstår inte alla som tycker han e snygg? NOT HOT och rör sig som en kratta... Förlåt alla krattor! haha

              


Och den omtalade Johan Palm kan väl skrika av sig i kudden eller duschen som alla andra vanliga männikor...



Katrin verkar ha lungnar ner sig rejält iaf...men snart kommer en skandal, räkna med det!



Hon lurar på vem hon nästa gång ska trycka ner...

Kommentarer
Postat av: VIKTORIA TOMIC.SE

Lars är så jävla skön! Jag förstår honom precis, hatar schlager!

2008-11-03 @ 22:21:48
URL: http://viktoriatomic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0