Vilken hysteri!

Äntligen! (får man säga så? haha)

Jag har i många veckor väntat på att Johan Palm ska åka ut ur Idol. Valpen kan ju inte sjuga! Flickorna stor grät och var fullkomligt hysteriska...tror dom att han försvinner nu eller? Han kommer få skivkontrakt snabbare än snabbast (fast jag förstår inte varför någon vill ge honom det).

Det var Alice och Johan som hängde löst. Alice har inte varit helt hundra de senaste veckorna, men hon lyser ju stjärna! Hon är en Idol!

Tack och hej, johan är lik en tjej!

ojojoj...undra hur många fjortisar som kommer  ogilla mig? haha Jag är beredd, kommentera gärna!!!

Carola va ju på plats också. Vad ska man säga? Underbar sångerska, men jag blir gråhårig när människan snackar... Sen att hon vart sur att dom filmade hennes klädbyte, är ju klart. Jag skulle inte heller bli glad åt det.


Kevin va underbar!!! Han är ju en stjärna... Vinner han inte så är det konstigt!


Kommentarer
Postat av: Lindsay

Vad kan man säga mer än JIPPI!!!!

Önskar att han hade åkt ut mycket tidigare bara :P

2008-11-29 @ 00:31:01
Postat av: Hanna

Det fanns visst en Hanna som sökte till Idol i år (fick se ett klipp hos en annan bloggare) och hon sjöng hur bra som helst. Förstår inte att Palm fick komma före denna underbara sångerska.



Ibland förstår man inget alls.

2008-11-30 @ 21:32:09
URL: http://hannasodergren.blogg.se/
Postat av: evelina

har aldrig tyckt om Johan palm. grabben kan inte sjunga. fattar inte vad han har gjort där. Och att han ska få skivkontrakt fattar jag inte. men det är väl pga alla hans fans. usch och det där som hände i fredags, hur kan en människa göra sådär. Hon överdrev ju till 100

2008-12-01 @ 00:26:18
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0