Dagens bilder pga tekniska problem mellan mig och min telefon...

Dagens bilder till hänget med Anders hamnade nu i ett inlägg för sig.
När jag skrev förra inlägget ville inte datorn kännas vid min mobil. Nu har äntligen Christian kommit hem och som en räddande ängel o hjälpte mig. Nu kunde jag skicka över bilderna till han via blåtanden o han kunde få in dom på datorn...att det ska behöva va så bökigt ibland!

När vi va på åhlens hitta jag som små påsar man klippte upp o vattna i så växte et örter där dom tusan! Dom får ju mindre ljus inne på åhlens än va dom får hemma hos mig, så det där kanske skulle va nått! Annars en lite skojig present kanske...



 
This is what i want...haha... "kissar ej på mattan heller"



Anders med ett jätte mackor på Sandys, men lägg märke till apelsinerna brevid. C-vitamin är bra!


Och tänker man inte äta apelsinerna just då så kan ju anders alltid leka me dom en stund! haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0