Ibland måste man hålla isär grejerna...

På lördag är det ju som ni vet maskerad som gäller! Jag är taggad till tusen, ska bli så extremt roligt!!!!


Men nu kommer flera och frågar mig om varför inte christian ska med...

SVAR: Christian hänger med på så gott som allt som jag gör med mina vänner (vilket är jätte kul). Men jag tycker det är viktigt att det inte blir ett måste att jag ska "släpa" me han jämt! Man måste kunna göra roliga saker med sina vänner utan att alla ska dra med sig sina "respektive"...

Valet är fritt, men jag väljer attt göra så, punkt slut!
Jag har dessutom lagt fram exakt samma fakta för Christian, så inget är otalt eller fufffens! haha


Thats the deal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0