Katrin Zytomierska blir kvar i idol, precis som misstänkte!

Idag kunnde man läsa i aftonbladet´s nöjes sidor om att Katrin Zytomierska blir kvar i eftersnack på tv400 direkt efter Idol.

Jag håller med Fredrik Virtanen om att det offentliga samtalet blev skitigare och skitigare. Katrin gjorde bort sig, men blev någon förvånad? Trodde någon att hon skulle genomgå en person-make over bara för att hon skulle vara programledare? Jag säger inte att det är rättt att utala sig på det sättet som hon gjorde, men jag undrar va det är för förväntningar hon sänkte?

Att hon får förnedrande kommentarer ("hat-brev" milt sagt...) i hennes blogg rinner nog av henne på samma sätt som vattnet rinner av en gås! Hon blir snarare glad över att ha fått ännu mer läsare!

Att tv400 skulle behålla henne såg jag som en självklarhet. Om hon hade fått gå hade dom gett svart på vitt om det på en gång! Fan va jag är bra! haha

Kommentarer
Postat av: Stefan Falkelind

Det är helt fucking otroligt att KZ får vara kvar som programledare. Skriv på min lista för att hon ska få sparken permanent. Gå in på min blogg.

2008-10-22 @ 20:31:54
URL: http://falkelind.blogg.se/
Postat av: amsibamsi

tror du att Katrin får sprken om du får tillräckligt många som skriver på?



Det tror inte jag..dom har beslutat att hon får en ny chans och kommer stå fast vid det. Däremot tror jag att hon kommer sumpa den chansen innom kort tyvärr...



Får hon sparken kommer hon fixa det alldeles själv... Att ha en namninsamling för att hon ska få kicken är bara att sjunka till Katrins egna nivå...

2008-10-22 @ 20:48:05
URL: http://amsibamsi.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Ja jag tror på namninsamlingars makt. Nej det är inte att sjunka till hennes nivå. Tvärtom är det ett sätt att säga ifrån.

2008-10-23 @ 00:48:07
URL: http://falkelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0