Katrin Zytomierska

Efter allt snack om Katrin Zytomierska var jag tvungen att börja läsa hennes bloggar lite flitigare.



Jag personligen tycker Katrin verkar va as rolig med mycke sakastisk humor o hennes skämt är ofta på bekostnad av andra (men jag är så extremt skadeglad att detta är rent nöje för mig, ingen medkänsla över huvud taget! haha).
Jag kan inte låta bli att vrida mig av garv, för hon är så extremt ärlig och oblyg och det tycker jag är kul!

Alla kommentare hon får i sin blogg visar att folk faktiskt hatar henne. Dom sågar henne, kallar henne divig 08 (?), barnslig, elak, mobbare, hotar att amäla henne och skriver hur värdelös dom tycker att hon är som privatperson och programledare...
Jag kan förstå att folk tar illa upp för det hon slänger ur sig ibland, man att då behandla Katrin precis på samma (dåliga) sätt som hon behandlar andra, blir ju bara pinsamt...  Och jag tror Katrin Zytomierska gavar läppen av sig av alla skriverier!




Kan man inte ta det Katrin säger med en nypa salt, så borde man undvika henne!
Det verkar trots alla skriverier, att hon inte fått sparken!

The show will go on!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag har bara en sak att säga. och det är PLOMMON

2008-10-21 @ 13:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0