Söndagsnöjet


Jag och emelie vaknade till och från och mådde mest bara skit...men efter att ha ställt om klockorna och tvättat av fejjan började man pigga på sig!

Vi beslöt oss för att detta va en perfekt bio dag!

Det tog typ hundra år innan vi väl gick. Jag va ju tvungen att leka bunny, o dricka massa coca-cola så jag blev en människa igen!



Vi hittade ett nytt smink märke på åhlens som vi genast förälskade oss i.



Vi och åt på nått fik vi inte ätit på. Man kan ju inte äta på tacobar två dagar i rad (eller nått...)...



Vi ville se Mamma Mia. Men det fanns bara "sing along" veritinonen kvar. Äh tänkte vi, ingen kommer sjunga. Vi e ju i Sverige för fasen...

DET VA DET SJUKASTE JAG VARIT MED OM!!!

Alla sjöng och dansade (okej, ja me, annars hade man ju varit tönt! haha)



REGLER
¤ Nämndes någon av färderna skulle man med frågade ton säga "Daddy?!"
¤ Nämndes bröllopet skulle man säga "I DO!"
¤ Man skulle uppmuntra dom som sjöng illa att sjunga högre.
¤ ALLA va tvunga att stå upp o dansa och sjunga.
¤ Man skulle ropa "Dana moves" när dom tre tanterna syntes i bild..
¤ Man skulle göra så mobilen lös o hålla den som en tändare till vissa låtar.


Och massa massa annat... haha

Men det va kul! Men jag är fortfarande shockad. Det va så konstigt...


Sedan bar det av hemmåt och titta på Ensam Mamma Söker!



Idag va det måndag och allt sög...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack vare att man ställde bak klockan en timme så fick i fan ovanligt mkt gjort för att va söndag. Jag håller med. Filmen va det sjukaste ever. Som ett skämt typ. Men kul :p

2008-10-27 @ 21:55:48
Postat av: Emelie

Blir det bunny nästa gång eller? haha. söööt

2008-10-27 @ 21:56:31
Postat av: amsibamsi

maybe baby ;)

2008-10-27 @ 22:15:40
URL: http://amsibamsi.blogg.se/
Postat av: elizabeth

Är det en lipplumper du har köpt? är den bra?

2008-10-29 @ 22:30:47
URL: http://straawberry.devote.se
Postat av: amsibamsi

Jajjamensan det är lipplumper!!!



Jag gör ett inlägg om den snarast vett ja! Men inte idag (tar det till helgen) för jag har inte en bra "pussmunsdag"...hahha...

2008-10-30 @ 17:57:50
URL: http://amsibamsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0