klocka?

Hann precis kiomma hem till Idol, tur!

Nu va det så att Linda åkte ut igår...o jag kan ju inte skriva idag igen att jag e ledsen för det...shit happends o förmodligen va det bara jag som tyckte hon va bra, och jag röstar inte. Trist men livet går vidare...

Idag va det snor kallt! Tog faktiskt bussen imorse (ingen hitt att knalla halv sju i mörkret)...
Men sen gick ja till älvsjö efter jobbet...men det va bara för at jag missade bussen och behövde en ångestdämpande promenad efter jag förstått att min plånbok inte låg i handväskan. Tydligen låg den kvar på glasbordet brevid datorn efter jag betalat en räkning i förrgår. Och eftersom vi bor i en etta, och jag började jobba i ottan och christian började sent, kunnde jag inte tända i sovrummet/vardagsrummet och missade att se plånboken (fick andvända ficklampa för att hitta mina jeans som låg gömda bland soffkuddarna)...
Fick åka in till stan utan plånbok och hoppas på att Anders ville låna mig pengar, och det gjorde han såklart :)

Jag var åter och titta på den där jetset klockan me Hello Kitty, tycker den är så extremt söt! Men får vänta tills jag har plånkan me. Hittade en annan också som va jätte fin...och dyrade såklart.... Båda modellerna är sånna som man tröttnar på ganska fort, det är det som tar emot, man kan liksom inte andvända den varje dag utan att kräkas...

hk klocka
jetset



Köpte lakrits ljusen fr lagerhause, skulle också ha dom rosa med hubba bubba smak, men dom va såklart slut...
Och precis som jag igår nämnde så försökte Anders övertala mig till att laga mat till han, men det va jag inte alls sugen på...vi gick till Sandys o smocka i varsin macka.

Skjorta letade vi utan framgång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0