Ny solad

Hemma och har äntligen landat...

Solade efter jobbet idag. Har tänkt at göra det hela veckan efter jobbet, men idag blev det äntligen av!
Flera gånger idag har jag svävat bort i fantasin och börjat inreda den nya lägenheten...det är så underbart!

Ringde Michaela och Jane fr mitt gamla jobb och berätta nyheten! Michaela bor också på ringvägen, fast vid zinken. Det först som slog henne va "Nu kan vi dela taxi hem när vi varit ute!" haha hon är så skön.

Snart har jag massa olika solarium att välja på!!!
Nu solar jag på gymmet vid flempan stationen. Dom byter sällan rör och det finns bara två, så ibland får man vänta på att det ska bli ledigt....segt....
Jag tycker det är jätte skönt när man bara kan klampa in utan at behöva prata med en kotte, lägga i pengar, hoppa in o sola (gärna olika slags solarium att välja på, valmöjlogheter makes me happy!) , o dra där ifrån lite halv röd och blank i nyllet utan att säga hejdå trevligt till dom som jobbar där...
När jag bodde på Kungsholmen va min favorit att sola på pilgatan. Alltid fräsht, och ständigt bytte dom rören! Dessutom hade dom en automat me massa krämer och annat som höjde "brun-effekten". Shopping när man minst anar liksom! haha

Jag vet, "det är sååå ute att sola (bla bla bla)".. men ja blir ta mig fan blekare än en fucking IPREN! Jag blir typ grå, och ser sjukt eländig ut om jag inte solar då och då, och stängigt använder en lagom dos brun utan sol.

Den här använder jag just nu! Förutom det utemordentligt lyxiga utseendet (Guerlain, lite tant varning där igen tror jag minnsan haha) så är den bra också!
Och vill ni veta det bästa med den, det luktar inte bus! Det är sant!




Testa den vett ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0