Hysterin ser ut att vara över, tack och lov!

Idag har jag och Christian varit och kollat på kakel och tapeter...

Jag trodde vi hade ganska lika smak och samma tankar om vad som skulle passa...men icke sa nicke...

Sånt jag gillade va han inte alls speciellt sugen på (o då hade jag ändå valt bort allt rosa!)...
Jag va rätt så inställd på att grå klinkers skulle göra sig extremt snyggt på den toaletten, punkt slut! Men han ville ha svart (?) !!! Jag fick lov att vika mig...suck...han me för den delen!!!


Vi pratar golv på liten toalett här, o han väljer svart...nja, smaken va som baken...vi lyckades enas efter mycke om och men iaf.



Resultatet blev alltså vitt och brunt...kaklet är varken kritvitt ellet glansigt (matt är fräckt! hehe), så det blir nog riktigt snyggt när allt väl är på plats. Enkelt med ändå fixat. Lite läckra handukar så är saken biff!


Sen bar det av till Björklund och Wingqvist. Att titta på tapeter av prisklass 7 va inte det roligaste jag gjort måste jag erkänna. Fanns ju ur läckra som va snor dyra, me like! haha Men nu är det en etta på ringvägen som vi bara ska bo i tills en större blir ledig. Så inga pengar ska läggas ner på detta...men lite omsorg måste den banne mig ha!



En fondvägg med denna tapet lutar det åt. På de övriga väggar blir det en matchande enfärgad tapet som bara blev vit när jag tog kort på den, så fantisera! haha



Sprang in på åhlens o köpte ett par strumpbyxor till nästa helg (ni vet, maskeraden). Det stog på att dom skulle ge en "naken look", hett tänkte jag! haha



Nu e jag hemma. Hittade ett roligt recept på "thai-köttbullar", med kycklingfärs, ingefära, sesamfrön, chili och massa annat gott. Blir spännande!




BTW Ben & Jerry glassen ja testade igår (vanilla toffee chrunch) var himelsk! Om du inte redan har gjort det så är det bara att springa och köpa den nu...mmmmmmmmm haha

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hejsan!

Jag halkade in här av en slump när jag sökte efter tapeter på Google :) Jag gillar verkligen den här tapeten som du tog kort på och undrar helt enkelt om du kommer ihåg vad den heter? :)



MVH Ellinor

2010-07-11 @ 17:47:10
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0