maskerad!

Idag har bara en sak existerat i mitt huvud, maskeradkläder! Andledningen till detta är att ja såklart ska på maskerad den 25/12 hos christine. Jag är jätte sugen på att klä ut mig till stålmannens kvinnliga motsvarighet Superwoman!

Jag ser genast en as het dräkt framför mig. Röda hotpants, blå topp med ett stort S på magen, gult super duper skärp, röd mantel, vinden i ett lockat hår.... Ja, kort och gott en liten het historia, som tyvärr inte innehåller en pistol, för sånna saker behöver inte superwoman när hon har sitt superhjälte-skärp!
Kom hem och o började leta på nätet...detta är vad jag hittar:
 


NOT HOT! och inte alls det jag hade sett framför mig...

Ska leta lite till innan jag tänker om helt o hållet...som tur va så hittade jag en hel del alternativ!

Alice i Underlandet skulle jag nog kunna tänka mig...
alice

kanske ett bi eller en "alpflicka"


Den här Geisha-dräkten är ju sååå fin...men kanske inte så kul, eller?


rödluvan eller snövit?


En Lady Verasailles skulle vara exremt coolt, men jag hoppar nog den vita peruken i sånna fall...

Emelie den lyckosten e redan klar, hon ska va en bunny, hett!


Hon har kläderna sågott som klara också...men dom får va hemliga tills showtime!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fan vilken HET bunny : )

2008-10-04 @ 13:13:38
Postat av: Anonym

HAHA

tycker att du ska ha den vita peruken till din superwoman dräkt ;p

2008-10-04 @ 13:15:42
Postat av: amsibamsi

haha det kanske skulle va nått!

2008-10-05 @ 14:43:39
URL: http://amsibamsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0