vad är snyggt?

jag är så extremt trött...har precis kommit hem, på tok för mycke jobb nu!

Igår åkte jag till jobbet 07.00, va hemma igen halv tie efter den där genus föreläsningen...idag åkte jag halv åtta och va hemma halv nie på kvällen... trött!!! Imorgon måste jag åka sex på morgonen för att hinna!



Slutar tre imorgon iaf! Men då e det ingen rest o vila för det utan då ska ja åka och kolla på kakel och klinkers. Det ska faktiskt bli kul! Men jag har ingen aning hur man väljer sånt.  Är ju hur lätt som helst att avgöra om ett badrum är snyggt eller ej, men att skapa det snygga när man inte har något speciellt att gå efter blir svårt! Har bara bestämt mig för en sak, ljus grå fog! haha

Jag tycker alla de här badrummen (nedan) e rätt så snygga....men.....nja...tror jag väljer något enklare ändå!

Vad tycker ni?

 







 


















 

Svårt, eller hur?



Kommentarer
Postat av: Emelie

Det va inte direkt några Svensson badrum

Men dom va fina. Undrar dock om ni får välja något i den stilen ?

2008-10-16 @ 00:51:48
Postat av: amsibamsi

nä det är "jansson-badrum" haha va skojig jag e!



Nä sant, tror inte nästa hyresgäst skulle uppskatta det...tyvärr...

Men dom va som sagt var heta ändå! Och titta skadar ju aldrig...

2008-10-16 @ 19:48:09
URL: http://amsibamsi.blogg.se/
Postat av: Lindsay

Jag gillar bild nr 6 med badkaret i mitten av rummet. Lite mörkare färger och ett annat kar så hade de varit min drömdesign :)

Som sagt drömma går ju :P

2008-10-18 @ 14:39:00
Postat av: amsibamsi

jag älskar att drömma!

2008-10-18 @ 16:01:52
URL: http://amsibamsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0