Varför hittar jag inte det jag söker???

På lördag gör jag och emelie ett nytt försök att få tag på löshår i Rågsved. Vi ska också då passa på att leta reda på en maskerad outfit till mig! Jag har fortfarande inte hittat den superwomen dräkt jag så fint drömmer om...lutar åt att jag får ändra mig...bajs........

Tyckte Alice i Underlandet dräkten ja la upp va riktigt fin, men ja har ju För Fabian Fel Fucking Färg på håret (såg ni alla F? don´t ask me???) Och då kan ju rödluvan va nått kanske...men jag vill ju inte va snäll och gullig!

Jag vill ju va superhjälte för bövulen!!!!


Catwomen har ja hittat men henne vill ja inte va..tror liksom inte min figur gör sig i ett slimmar lack-fodral......

Hoppas även Anders hänger med och leter kläder på lördag. Han vet inte heller än va han ska va, och då kan alla hjälpa varann!
Jag röstar på att han ska va Austin Powers! Såg en sån dräkt på buttricks, as cooolt ju! haha Tyvärr går det inte att sno den bilden, så ni får gå in själva och kolla på buttricks hemsida om ni e nyfikna.

jag tänker iaf inte va bakdelen på en åsna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0