Gissa om ja blev glad

Gissa om jag blev glad idag när jag läste att min käre alexander fått skivkontrakt av skivbolaget Nordic Talent!alexander Han röstades ut ur Idol i alla sista stund för andra året i rad, till både sina egna, juryns och förmodligen också tv-tittarnas tårar. OCH MINA!!!

Igår åkte Victoria ut...ni vet jessica simpson? haha Galet lika...
Kankske inte jätte lika på just den bilden, men annars e dom de!

Det här yrvädret förstår ja mig inte riktigt på...alla verkar tycka han e as grym utan jag...
yrväder?
Han ser inte ut som en "Idol" i mina ögon iaf.....


Jihde va lika grym som vanligt ;)

Idag e det föresten tisdag...och om någon missat det så består tisdagar av skit tv för övrigt!

Kommentarer
Postat av: Empaa

jag tycker att hon va lik henne ibland. men ibland mer lik tori spelling

2008-09-30 @ 21:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0