Ibland får man va lite slug o komma med en vit lögn

Igår va jag på kräftskiva i stuvsta. Roger hade köpt 7 kg kräftor o det kändes som jag åt typ 5 kg av dom :) Så himla gott! Jag är helt tokig i allt som har me skaldjur att göra!!!
Christian´s lillasyster åsa tycker kräftor typ e det läbbigaste som finns. Hon hade tidigare samma dag varit i huddinge för att titta på EMD, men mest då spana in Danny som hon fallit för en aning haha... Jag satt brevid henne igår, o surpla i mig kräftor medans hon tugga på en hamburgare. När hennes hamburgare va slut la jag en kräftstjärt på hennes tallrik, o sa att Danny tycker det e jätte gott me kräftor, o att alla tre grabbarna i EMD brukar äta det! ;)
På det viset fick jag i henne 8 kräftstjärtar och 2 klor...hihi...va grym jag e, men hon erkände att hon tyckte det smakade bättre o bättre ju fler hon åt!

Jag hoppas verkligen att Danny äter kräftor, annars får det ses som en vit lögn :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja för tusan, go for it :)



tänkte höra med dig.. hur är det med rasmus?

2009-08-30 @ 13:25:51
URL: http://baraemlans.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!! Du e grym jue :P Vill se Åsas kommentar på de här hehe

Kram på´re

2009-08-30 @ 14:30:54
Postat av: åsa

haha ja det blev ju fler jag åt haha!!



bara hoppas killarna i emd gör det haha =)

2009-08-30 @ 17:13:53
Postat av: Linda

Du gillade dom ändå din lilla barnrumpa.. Du e bara rädd för att prova nya saker :)

2009-08-31 @ 22:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0