Mitt alanya 09

Femte gången jag och emelie åkte till alanya tillsammans, och det här va nog den roligaste gången!


Det börjades redan på arlanda... Emelie är sjukt tråkig att flyga med, hon sover jämt! Från start till landning. Så jag ger henne en deal, sup mig under bordet, o du får sova! Fine säger hon, så börjar vi hinka vodka redbull på arlanda... När det är 20 min tills planet går hör vi våra namn ropas upp i högtalarna...attans också! pinsamt...vi gör ett försök att slurpa i oss drinkarna...där hörde vi namnen igen, och denna gången avslutade dom GENAST! sorry...vi är påväg! hehe Det va ingen fara, planet startade innan tänkt avgångstid. Emelie va inte alls trött, istället beställer vi in 4 cosmopolitan... Flygvärdinnan (fast manlig, va heter det då, flugherren?) tvingar på oss en påse ostbågar för att han tror vi ska kollapsa...det kan ju han önska, vi va vakna hela vägen! Emelie stoppa upp en ostbåge i näsan, det va skoj! Eller hur? Sen la hon den på en servett...inga konstigheter. Fast det hade ju jag helt glömt fem min senare "Va har den här gjort för ont?" säger jag och kastar in den i det bottenlösa gapet...emelie skrattar så hon nästan kissar på sig! Första fattar jag nada, sen tänds det ett lyse...men då är ostbågen endast ett minne blott... ack så det kan gå...



Vi träffade jätte mycke trevliga människor, och dom flesta va såklart fr sverige. Åkte på båt-tur, festa varje kväll, sola varje dag, blev bjudna på en otroligt fin middag i en väldigt väldigt fin takvåning i alanya, va på beach party, dansa på baren,  skumparty (emelie har dom bilderna, kommer förmodligen senare)...vet inte vad jag ska skriva för det är omöjligt att få er att förstå hur kul det va! Varje kväll va en fest och varje dag va en ända lång förfest!


Jag kan avsluta med att säga: Om ni hade hälften så kul på er semester som jag hade på min så är ni nog super nöjda!

Kommentarer
Postat av: Nikolina

den är från H&M! :) tack förresten. as härliga bilder! hur var det? :D

2009-08-03 @ 23:35:24
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack för världens bästa resa gumman. I had the time of my life och vill absolut göra om det : )

2009-08-04 @ 10:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0