Dessa dumma storlekar i vissa butiker gör mig smått tokig!

Är det inte konstigt, efter att ha varit ledig fr jobbet två dagar (tor-fre) så har jag tappat kollen på dagarna helt! Är det bara jag?
Imorgon ska jag och Michaela leka! Det vill säga så ska vi leta nyårsklänning till mig och annat till just nyår!

Det här är klänningen jag vill ha:

Vet inte än hur den sitter på, och tyvärr känner jag på mig att den inte är skapt för att man varken ska kunna ha rumpa eller tuttar...men jag kan inte glömma och gå vidare förrän jag provat...  Måste också berätta att klänningen är hundra gånger snyggare irl än på bilden. Och var hittade jag den? Jo, på mango!

På affärer som Mango och Zara kan jag hitta jätte fina saker till bra priser, men mer än sällan kan jag köpa dom. För dessa spanska butikskedjor gör kläder för människor utan pattar! Ja, så är det! Spanjorer blir kanske runda o kurviga på äldre dagar men när dom är unga är som slanka och form-lösa och dom kan slänga sig i väggen! Shit va det här stör mig och kan jag inte få på mig den där sabla klänningen blir jag as lack...morr! PUNKT

(Om jag skäller tillräckligt mycket på deras knäppa storlekar så kanske, ja kanske...det går)


Kommentarer
Postat av: Anonym

amen sistah!! Har man pattar i D-E kupor kan man inte hanldar där. Dessutom är min size typ M-L.. funkar inte där.. deras L är som XS typ..

2009-12-27 @ 18:38:55
Postat av: Bettan

Det var jag som skrev:amen sistah!! Har man pattar i D-E kupor kan man inte hanldar där. Dessutom är min size typ M-L.. funkar inte där.. deras L är som XS typ..

2009-12-27 @ 23:10:25
URL: http://elliofsweden.devote.se
Postat av: christine

Jo jag vet:) Så du funderar fortfarande på att göra den?

2009-12-27 @ 23:19:46
URL: http://dissys.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Kul:) Ska du ha den i svartvitt då? Vilken ära att få pryda någons hud:)

2009-12-28 @ 00:18:55
Postat av: Emlan

hej! Jag såg nu att du hade länkat till mig, danke bitte! Ska lägga till dig, vet ännu inte hur man gör, men det är på gång ;D



Lycka till på stan. jag ska också in och tampas med folk, armbågas och svettas tills jag hittar en nyårsdress!

2009-12-28 @ 13:09:23
URL: http://baraemlan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0