Julbord på Kungsholmen

Christian va inte med och hjälpte till med flytten igår för att ha va på julbord med sitt jobb. När jag satte mig i taxin igår och skulle åka hem tänkte jag att nu kan jag minsann ringa (ville inte ringa och tjata på han hela kvällen). Och kan ni tänka er att han hade precis satt sig i en taxi då me haha Mötte han utanför porten...han hade druckit 6-7 öl sa han..hmm..jag hade druckit 6, och va bra mycke vaknare än va han va..hahha...han lyckades slingra sig genom att säga att jag va jätte duktig :)

Idag va det dags för julbord (igen för hans del)! Va otroligt bra, och Melker kom utklädd som tomte! Isabelle fick två paket av han ;) Innan vi gick dit så möttes hela familjen upp hemma hos mormor. Hon fick en blomma av mig och christian och vi drack en glas champagne När vi skulle gå va jag tvungen att gå o kissa först, men det verkar ingen hört för när jag kommer tillbaka slänger dom precis igen dörren och har låst gallergrinden! HALLLÅ! VA GÖR NI? SKA NI LÄMNA MIG??? :( Som tur va så hörde dom mig annars hade jag väl suttit där inlåst för mig själv och smuttat på skumpa halva dagen... Verkar som att sötnosen Isabelle snor all uppmärksamhet haha Och det är ju inte speciellt konstigt så söt som hon är!

Det va Isabelles första restaurang besök och det gick jätte bra. Men hon vart väldigt trött i slutet men snälla christian gick runt och bar på henne så att hon somna ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud så söt! :D



hahaha ^^ du är rolig du. Att dricka champagne för sig själv är ju inte heller helt fel ;)

2009-12-06 @ 21:36:31
URL: http://baraemlan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0