Julfesten

Igår va jag och Christian på Maries o Thereses årliga julfest. Va första gången jag hade möjlighet att komma eftersom vi flyttade förra året vid det tillfället. Fatta, vi har bara bott här ett år, känns som att vi alltid bott här! Tiden i hemska Visättra är som bortblåst och tack för det!

Festen blev jätte trevlig och något man sent kommer glömma.
Dom hade gjort så fint med bordsplacering med pepparkakor! Under varje pepparkaka låg ett hemligt personligt uppdrag. Mitt va att jag skulle utmana någon på en botten upp...inte så svårt som tur va! Christian skulle hålla tal och han lyckades med det också :)
Jag kände typ inte en kotte där men alla va jätte trevliga och kvällens timmar bara försvann! Alla hade med sig en varsin julklapp, 16 st totalt. Man fick dra ett numer och den som hade nr 16 fick börja med att välja paket. Den som öppnade efter det fick välja om de ville öppna sitt paket eller om dom ville byta med någon annans paket som redan va öppnat...så det vart en del byten och fram o tillbaka...huvudmassagen va nog den mest eftertraktade!
God mat, trevliga människor, mycke skratt och alkohol. Tog taxi hem o låg i sängen strax efter tre! Bra jobbat ;)

Och det där me att ta det lugnt..gick sådär. Men jag mår prima!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0