Kan den här förkylningen bara inse att den ska döden dö!

Igår jobbade christian sent och när han va påväg hem ringde han o fråga om det va ok om tommy hängde me, självklart va det de. Sen kom fredde också och han njöt för fullt av mina muffins :) Grabbarna skulle ut och jag låg som en övermogen banan på soffan med mitt nya ica-kort framför mig och kände mig hemskt vuxen. Dom behagade att lämna mig ifred vid ett tiden på natten...hyggligt va ;) Somnade så sött!
Vakna ock kände mig bakis medans christian skuttade ur sängen! Hur orättvist e inte det på en skala? Jag hade inte ens luktat på en öl! Treo vart det iaf för julklappar skulle inhandlas!
Imorgon tror jag att jag ska hem till mamma och hjälpa henne med julmaten (och kanske julbak) inför den stora dagen!


Kommentarer
Postat av: Frida J

Krya på dig! Man får bara inte vara sjuk på julafton!



SV: På HM och BikBok

2009-12-19 @ 23:47:36
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0