Klänning-Hysteri

Idag har jag varit på jakt efter nyårsklänning och det gick åt pipan! Klänningen fr mango hittade jag inte och resterande butiker hade antingen fula klänningar eller inga storlekar...kul va? Hur kan det va så svårt?
Efter en hel dag i butiker kom jag hem med ett dubbelpack me knästrumpor, är jag sjuk? För det här är absolut inte likt mig :(
Åt ett kycklinglår o en avokado till middag...men det kändes på tok för nyttigt efter misslyckad shopping så nu smaskar jag på turkisk peppar :) Jag är mer eller mindre beroende av det haha

Har suttit framför garderoben och bara stirrat på alla kläder en bra stund nu, men inget som hänger där känns rätt...allt är fult och gamalt. Man (-läs Jag) måste ha en ny klänning på nyårafton, så enkelt är det!

Annars kan jag lika gärna gå naken...


 
Melissa Horn - Kvar i nåt jag lämnat

Kommentarer
Postat av: Emelie

jaaaa, jag vet! :D Jag sa ju att jag skulle härmas ;D hihi.



Nä, jag gjorde som dig. Sprang runt och letade, inget passade och resten var groteska. Suck!

2009-12-28 @ 20:48:02
URL: http://baraemlan.myshowroom.se
Postat av: Bettan

fan amsi, vi borde ut och shoppa tillsammans du och jag!!

2009-12-28 @ 20:48:05
URL: http://elliofsweden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0