ONSDAG!

När jag vaknade imorse (hmm närmare tolv) så va det tjorven på tv, det va jag ju tvungen att vila ögonen på... Sen vart det lite bråttom med att boka en nageltid men det gick bra. Ni får ett litet smakprov nu, så kommer det säkert mer bilder sedan på dom...

Sedan mötte jag upp Michaela och vi åkte till Farsta för att handla lite inför nyår...

Glitterspray och två par strumpbrallor är en måste inför nyår. Av någon andledning vill dom ju alltid gå sönder när de absolut inte får de! Jag fattar inte att ingen uppfinnare har lyckats uppfinna den o-slagbara-strumpbyxan som håller för allt? Och med tanke på att det e 2010 snart så det e ju verkligen på tiden!
Hitta lite söta muffinsformar med muffins-tryck på lagerhouse också, kunde inte låta bli!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi kollade också på tjorven idag också ;D

2009-12-30 @ 20:51:26
URL: http://baraemlan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0