På bena igen!


Feberfri igår kväll och lika så när jag vakna, underbart! Fick kaffe på sängen och strosat runt ny-duschad i morris och vattnat blommor och putsat upp de stövlar jag förmodligen ska ha på mig på julfesten ikväll. Solen skiner och det känns som en underbar lördag.
Men snart är det dags att sätta fart. Tvättstugan fram till ett (den tar snälla christian hand om), sedan måste vi till systembolaget och sen köpa två julklappar för 50kr st som va ska ha med oss till Maries och Thereses julfest. Så svårt va man ska ha på sig, ingen aning va de andra kommer ha och jag vet inte heller hur mycket folk det blir eller hur många jag känner som kommer...
Känns som en kväll full av överraskningar och julmat (dessutom får man ju en julklapp hihi)! Men jag ska försöka ta det lugnt, har ju precis blivit frisk och förkylningen har jag kvar. Men vi får se hur det går med det...hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0